Update Mette

27 november 2018 - Trang, Thailand

Jeetje wat is het zwaar en heftig geweest, maar Mette knapt eindelijk goed op.
Ze is van de zuurstof, het vernevelen en sinds net ook van het infuus af.
Als het goed is met Mette morgen met ontslag.
Maar dan kom het geregel nog. Mag Mette gaan vliegen, want donderdag op vrijdag nacht zouden wij richting Nederland vertrekken. Na het ontslag van Mette gaan de artsen in Nederland daar naar kijken.
Met Mette gaat het de goede kant op en dat is het allerbelangrijkste.

1. C.van.ballegooijen:
    Hoi Daniëlle,
    Pfff...gelukkig verbetering,
    Ik hoop dat jullie zo snel mogelijk naar Nederland kunnen..
    Meid...wat heb ik vaak aan je gedacht...en gebeden..
    Denk ook aan jezelf hè.. neem je rust,en hopelijk tot snel in Nederland..
    Gr cora..x
  2. Danielle Deurwaarder:
    27 november 2018
    Bedankt allemaal voor het medeleven, het bidden en duimen! Dit heeft mij enorm gesteund.
    Als we weer in Nederland zijn kan Marcus mooi een dag met Mette doorbrengen en ik heel de dag bijslapen. Het is zwaar en pittig geweest, maar door mijn werk als verpleegkundige kon ik af en toe mijn gevoel opzij zetten. Ze had de behandelingen nodig om beter te worden. Ook door de nachtdiensten gelukkig wel wat gewend aan minder slaap.
  3. Riet:
    Lieve Danielle,
    Wat fijn dat het de goede kant weer op gaat, een hele opluchting voor je, ook wij hebben dikwijls aan je gedacht en voor je gebeden, dat het met Mette goed zal gaan.
    Nu nog even en dan terug naar Nederland al zal je het een en ander nog wel moeten regelen.
    Veelliefs vanuit R.dam
  4. Joke:
    27 november 2018
    Fijn dat het beter gaat met het kleine meisje, maar inderdaad wat zullen jullie het zwaar gehad hebben. Dat ienimini meisje zal wel even tijd nodig hebben om bij te komen en jij ook vast. Dit was niet wat je voor ogen had toen je met Mette samen gingen backpacken. Nu hopen we dat jullie gewoon terug kunnen komen en dat je dan in je eigen huisje bij kan komen van dit avontuur. Groetjes en nog even overeind blijven hoor !
  5. Bep blom:
    28 november 2018
    Lieve Danielle
    Lees net dat het gelukkig de goede kant op gaat met Mette
    Dat waren wel zware weken voor jouw
    Nog even vool houden en dan thuis heerlijk uitrusten
    Een goede reis terug Hartelijke groetjes