Danielle Deurwaarder

139
Video’s:

Over mij

In 3 jaar tijd kan er veel veranderen!
Ik ben moeder geworden van een geweldige dochter die alweer ruim 1 jaar is.
De reislust is echter niet verdwenen en nog steeds ben ik die ondernemende meid.
Mijn vorige reis was geweldig, waar ik nog regelmatig aan terug denk. Een soort van heimwee. Daar gaan we dus ook wat aan doen!
Moeder en dochter gaan backpacken!

Over mijn reis

Mijn reis zal, net zoals de vorige, avontuurlijk zijn. Dit keer niet op de motor door Azië, maar met een dreumes. Een blonde meid met blauwe ogen in een Aziatisch land is al een uitdaging op zich. Dan gaan we ook nog eens samen backpacken en Thailand verder ontdekken.
Het enige wat vast staat is de heen- en terugreis naar en van Bangkok.
Ook nu weer heeft mijn familie hun bedenkingen, maar ze kennen mij. Ze weten heel goed dat wat in mijn kop zit niet in mijn komt zit. Lets do this! Thailand here we come!

Bezochte landen

Ik heb 17 landen (7%) bezocht:

België, Cambodja, China, Denemarken, Duitsland, Frankrijk, Italië, Kroatië, Laos, Luxemburg, Maleisië, Nederland, Nederlandse Antillen, Oostenrijk, Spanje, Thailand, Vietnam.