1 ware nachtmerrie

23 november 2018 - ตำบลทับเที่ยง, Thailand

Even een nkorte update.

Mette is ziek geworden 15 november. Hele hoge koorts en 2 keer maar het ziekenhuis geweest. Ze had de griep. Echter na 7 dagen was de koorts niet verdwenen en opnieuw naar het ziekenhuis gegaan. Mette heeft nu ook een fikse longontsteking. Ze ligt sinds 21 november opgenomen. Het gaat niet goed met haar en ze wordt nu in slaap gehouden. Ze krijgt zuurstof en heeft een infuus met antibiotica. Zodra er meer bekend is en we mogen naar huis deel ik natuurlijk ook met jullie.

Duim en bid voor haar dat ze snel naar huis mag gaan.

1. Riet:
    23 november 2018
    Wat verschrikkelijk, woorden schieten hier tekort, we zullen zeker voor jullie bidden dat jullie zo spoedig mogelijk naar huis mogen terug keren, heel veel sterkte en zorg ook goed voor je zelf en hopen dat ze snel weer beter wordt.
    Het allerbeste toegewenst,
  2. Joke:
    23 november 2018
    Ach Daniëlle wat verdrietig dat de kleine Mette nu zo ziek is.ik hoorde verleden week van Samantha dat ze koorts had maar dat het nu zo heftig, daar schrik ik toch wel van.
    Kan jij het nog wel volhouden met de zorg over je kleine meisje? Laten we hopen dat Mette gauw beter wordt en dat jullie samen nog even genieten kunnen
  3. C.van.ballegooijen:
    23 november 2018
    Dit is ergste wat je kan overkomen...
    We bidden dat ze mag genezen...
    En snel thuis Mag komen..
    Ook voor jouw veel sterkte meid!!
  4. Bep blom:
    Lieve Danielle
    Ook ik wil je heel veel sterkte wensen met Mette en voor jezelf
    En kunnen van hieruit alleen maar voor je bidden
    En veel aan jullie denken,
  5. C.van.ballegooijen:
    26 november 2018
    Daniëlle,
    Hoe is de situatie nu met Mette...
    Ik hoop dat er verbetering mag zijn!!
    Denk aan jullie..bid voor herstel..xxx
    Je oud collega..Cora