Daar gaan we dan

29 augustus 2015 - Schiphol, Nederland

Daar zitten we dan bij de gaten F5.....De laatste minuten in Nederland! Gisteren mijn laatste dienst gehad op het werk voor de komende maanden. Nu afscheid genomen van iedereen die me lief is! Weggebracht door de liefste! Mijn moeder kon het helaas niet aan....maar ik denk aan je mam. Ik hou van je! ♡♡
Nu gaat het avontuur beginnen....ik heb er onwijs veel zin in. Maar Ohhh wat vind ik het spannend en toch ook een beetje eng!
Tot snel schatjes dan verwacht ik jullie wel allemaal bij de aankomthal!!

1. Rolinda:
    29 augustus 2015
    Ik mis je nu al!!!!!
  2. Anja Box:
    Goeie reis Daan, nee ik kon het niet opbrengen om je uit te zwaaien...Maar wens je een hele fijne vakantie toe.
    Ik hou ook van jou, maar dat wist je al;-) drupdrupdrup. ;-)
    Ik zal je missen en zeker al je vraagjes. Dikke kuffel.
  3. Angelique:
    30 augustus 2015
    Goeie reis toegewenst!
  4. Elène:
    Van je moeder kreeg ik deze link, het lijkt me leuk om je te volgen. Ik wens je heel veel plezier en heel veel nieuwe ervaringen.