Zou de motor er nog staan....

13 september 2015 - Ninh Binh, Vietnam

Spannend....zou de motor er nog staan?
Ja hoor hij staat er nog. Alles weer optuigen en op naar Tam Coc, een stukje schoonheid wat onder de backpackers niet heel bekend is.
De rit ernaar toe ging ging... het blijf lastig om de accommodatie te vinden maar de locals helpen je maar al te graag!
In het hostel werd ik naar de slaapzaal gebracht...hello backpackers....uhm...backpackers waar zijn jullie?? Zit ik hier dan echt alleen in een slaapzaal van 20 bedden?!? Nou dan het thuisfront maar ff op de hoogte stellen en op verkenning uit gaan.
Soms is het leuk om gewoon ergens heen te lopen en dan uit te komen in kleine straatjes waar je geen toerist zie.
Terug in het hostel waren er toch 4 bedden nog gevuld....Gelukkig! 2 waren erg op zichzelf....Waarom in een hostel dan?
Die andere 2 waren een Nederlandse meid Marieke en een Engelse jongen Josh. Eindelijk weer een dutchie!met zijn 3en lekker gegeten en gezellige avond gehad.
De volgende dag zouden we samen een rondvaart met de bootjes toen en naar een pagode gaan...die zelf niet heel veel voorstelde, maar waar je nog verder omhoog kan klimmen voor een 360 view!! Het was geweldig!! De klim opzich zelf ook...maar zal jullie niet ongerust maken dus het was geheel zonder gevaar .
De avond gezellig afgesloten en toen gingen ze er alweer vandoor met de bus. Ik de volgende dag vroeg met de motor dus op naar bed.
Lig ik net klaar om te slapen...Wil ik de gordijnen dicht doen...loopt Magen binnen....hello wat doe jij nou hier?!? Een Israëlische jongen die ik op Cat Ba heb leren kennen. Wat toevallig en wat leuk om een 'bekende' te zien! Snel email uit gewisseld en nog wat verhalen en slapen want morgen gaat het wekkertje 5.50 uur.....Wil vroeg op de motor zitten, want heb een lange rit voor de boeg.

1. Wilma S.:
    13 september 2015
    Wat een bofkont ben jij...hier had de moter al weggeweest. Haha...mooi verhaal en lekker eten..mmm...bij de Mac gekocht? weer een mooi verhaal en ik blijf je volgen.. Goede reis verder
  2. C.van.ballegooijen:
    14 september 2015
    Hoi daantje,
    Wat een avontuur weer...
    Gelukkig was je niet in je uppie in die slaapzaal...lijkt me erg relaxt ...
    Weer heerlijk gegeten,en.....je moter Aagje was er gelukkig nog!
    En het kraantje dicht?
    Meid,een goeie reis verder...en ik volg je op de voet! (Op de bank ) haha gr Cora.